Stringa mig!


Jag är på jakt efter fina retro-prylar till hemmet, för nu skall här fan bli ordning och reda! Är så trött på att gå runt i lägenheten och tycka att den är tacky. Nummer ett på min dödslånga önskelista är en vacker String-hylla. Har blivit helt besatt och blir, ursäkta orvalet, typ KÅT när jag ser dem. Dregglar lite, skälver och grejer. Måste. Bara. Ha. En. Jävel. Gärna. Två. Eller. Fler.


bild: weheartit

Feedback
Postat av: emma

Haha :) Fan vad kul att du nu äntligen kan köpa en! :D Vart finns den som du så gärna vill ha? :)

2011-01-18 @ 11:51:53
Postat av: Mams

Vilken cool variant på String. Själv såg jag Leila bakar i går o nu vill jag ha en Kitchen Aid. Vilka fantastiska matbröd jag skulle baka med den. Kram.

2011-01-20 @ 07:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0