Åh. Åh. Åh.

Åh, hittade värsta sidan nyss när jag klickade runt och drömde om inredning. Bemz.com, klädslar till IKEA-möbler! Nu kan min lilla LILLBERG få nytt liv, matcha soffan som är kornblå. Och bara 399 spänn, ingenting för en specialdesignad klädsel!

Men drömmen om ny inredning här hemma, den tanken ger mig ingen ro. Jag vill ha allting jag ser. Jag sitter till och med och skissar på hur jag vill ha det här hemma. En bokhylla-vägg, lite bibliotekskänsla vill jag ha. Sedan ett nytt soffbord, en ny TV-möbel, en ny matta, nya kuddar (nya textiler överhuvudtaget), matbord, stolar. Typ allt. Det kommer att ta tid att få råd, men fint ska det bli.



IKEA STOCKHOLM, TV-möbel. IKEA STOCKHOLM, matta. IKEA PS BRUSE, soffbord (hade dock önskat att detta funnits i annan färg). GLASÖRT TRÄD, påslakan. Tavelvägg med hjälp av RIBBA. IKEA STOCKHOLM, kudde.


Åh. Åh. Åh. Så fint.

Feedback
Postat av: G

Allvarligt!? Har dom klädslar till BEDDINGE? Dom nya på hemsidan är ju så jäkla fula! Hela soffan är ju omgjord. :(

2010-12-06 @ 07:27:26
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Märta

...självklart är BEDDINGE den typ ända som saknas på sidan. Typiskt. Håller med om att de förstört soffan, nu ser den ju ut som någon gammal åttiotalssoffa, bara de lackade furudetaljerna som saknas...

2010-12-06 @ 09:37:38
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0