Hej!

Håller för tillfället på att skapa en ny blogg till er, min kära familj. Dock krånglar appen "blogg.se" (vilken jag behöver när jag ska blogga från mobilen, där jag har alla bilder jag vill visa er) och suger monterb*lle deluxe, så ni får tålmodigt hänga kvar lite till innan ni kan få den slutgiltiga adressen.

Höppas att livet leker! Det gör mitt! Utom då jag är sjuk. Som idag. Och igår.

Feedback
Postat av: Greta

Bra! Sen när du gjort klart din blogg kan du göra om designen på min ^^

2012-09-20 @ 10:10:46
URL: http://picturesofhome.blogg.se
Postat av: Anonym

monterballe? ligger dom i skyltfönster eller i mässmontrar?/far

2012-09-21 @ 06:54:52
Postat av: Mams

Jihah! Ser fram emot en bildshock snart då :)Puss

2012-09-21 @ 14:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0