iiiiiiiPhooooneee

Det enda jag pratar om just nu är iPhones. Det enda jag vill prata om just nu är iPhones! Tittar runt på tillbehör, googlar appar, tittar på youtubeklipp och tänker att ojojoj, sann lycka är en iPhone 4S i sin hand. Jag har dessutom börjat att fråga ut mina vänner om vad de har för slags abonnemang på sina telefoner, och hur de tycker att det fungerar, osv. osv. osv. Skitjobbig är jag.


Det här skalet/silikonskyddet har jag köpt till min blivande iPhone. Var supernöjd tills jag fick syn på detta:

En pingvin! Så mycket tuffare än en Nemo! Hur kunde jag beställa en fisk utan att kolla efter en pingvin?!!? Måste lugna ner mig lite nu, allting går så fort, blir så uppspelt när det gäller detta. Snart sitter jag här med en iPhone 2g istället för en 4S, för att jag råkat beställa fel eller någonting. Och jag menar, det FÅR ju inte bara HÄNDA!

Aaandas.

Feedback
Postat av: Simon G

Iphone <3. haha gillar nemofodralet. Köper du pingvin-skalet kan jag köpa ditt nemo-skal :D

2012-01-09 @ 14:14:52
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: G

haru sett att det finns en panda också? ;)

2012-01-09 @ 20:02:45
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0