En vecka i norr


Den långa tågresan. Ett helt dygns resande. SJ, tack.

Åkte bil med övningskörar-Ture och min kära fader.

Hemma hos pappa sitter cool-Ture, lilla Milo och lilla Teo.

Teo. Den minst oseriösa bilden på teaterapan.

Lill-Didric har nu nått mina 172 cm och är nu inte längre liten.

Mammas nya räv.

Mamma och hennes nya älskling - den röda laptopen.

Klädde en magnifik gran.

Moffsar, bästa gubben!

Ture, moster, morfar och Saga efter julmiddagen.

Freja (som på något underligt sätt aldrig fastnar på bild), Lennart, Greta, Rampe.

Mamma och - HÖR OCH HÄPNA - jag fångade Freja på bild! BEDRIFT, sanna mina ord!

Jag stör katterna.

Gretsson, Märtsson.

Anonymus näsus...


...och väl hemma i Linköping är allting grönt.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0