Friday. Friday. Gettin' down on Friday.

Gudars, vaknade lite innan halv åtta imorse, utan hjälp av det jobbiga mobilalarmet. Tycker att det är trevligt att vakna upp till en svag morgonsol, trött fågelkvitter och en heldäckad karl. Dock går Iris bananas på morgonen. Springer runt som en galning i lägenheten och glider på köksmattan. Man hittar alltid köksmattan i en hög, upptryckt mot väggen, efter hennes vansinnesfärder.

Runt tolv ska jag och Martin ner på stan för att luncha på Wayne's, bästa fiket i stan. Sedan blir det en slösarrunda i butikerna. Äggkoppar ska vi ha, det har jag bestämt. Blir alltid lika irriterad över att vara tvungen att hålla ägget i handen för att kunna äta, få salt överallt och en gula som rinner ner på golvet, när jag väl tagit mig tid att koka ägg.

Förresten, Monki har öppnat webshop! Kanske har den varit öppen ett tag, men för mig blev det en glad överraskning igår då jag upptäckte det. Linköpings Monki är inte det bästa och det händer ofta att de inte har det plagget jag spanat in på hemsidan i själva butiken, så nu jäklar ska jag inte klaga mer.


Åhléns, 39:-/4-pack.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0