Jóga


Detta är så vackert! Ane Bruns version av Björks Jóga, med en hel jäkla stråkensamble. Nu försöker jag mig på den här låten också, på sång och gitarr, men det låter lite som en stor bajskorv som bajsas ner i toaletten jämfört med detta, och inte minst sagt jämfört med orginalet.

Feedback
Postat av: G

Ja man får ju prova sig fram. Jag har faktiskt två balsam och ett sulfat-fritt schampoo. Ett lättare tvättbalsam (neutral) och ett vårdande som bara får vara i längderna (Lóreal Elvitál nutrigloss inpackning) också tvättar jag kanske var tredje vecka en gång med sulfatfritt schampoo. Just nu har jag ett nytt som jag testar och det verkar jättebra, Weleda baby hair and body wash :) gör en schampootvätt för att undvika stripigheten som ger "separerade lockar" för dom som är lockhåriga. Vet att många rekommenderar Garnier Respons Avocado oil & Shea butter. Tyckte att bilden var as-fin som du mmsade! Ditt hår kommer bli så himla snyggt och lockigt och jag kommer vara så avundsjuk, men jag får leva med locktången ;) Har hittat några sätt att locka håren över natten utan värme så det är ju i alla fall bra :D pusskram!

2011-10-20 @ 21:33:29
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Söderbergskan

Fint!

2011-10-26 @ 01:56:18
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0