Idag...

...har jag vaknat upp på en soffa med härliga IKEA-kollegor efter en svinmysig tjejkväll
och idag har jag haft utbildning på jobbet och fått evakuera dagisbarn ur lekrummet
och idag har jag köpt dyra hudvårdsprodukter och spräckt min månadsbudget
och idag har jag köpt en dyr vinterjacka i färgen vinröd (då budgeten ändå redan var spräckt)
och idag har jag storstädat lägenheten med Martin och dammsugarslangen gick sönder
och idag har jag tvättat nästan alla tvätt efter att den legat hela hösten i tvättkorgen
och idag har jag fått mycket kärlek av Iris i form av pussar i örat
och idag har jag värmt färdiglagad mat till middag i form av vegetariska vårrullar
och idag har jag inte tänkt göra någonting mer så nu säger jag adjö!

Feedback
Postat av: Johanna

Jag vill också götta med Irran. Hon är ju så söt!

2011-10-13 @ 16:43:07
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Mams

Du kan slappa resten av veckan med gott samvete! Puss o kram, sakar Di!

2011-10-13 @ 22:03:47
Postat av: Anonym

vilket ös. gå och vila. far

2011-10-14 @ 06:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0