H to the & to the M


Använder mina födelsedagspengar (som jag fortfarande inte använt ännu, konstigt och fruktansvärt olikt mig) till att fixa ihop en sommargarderob, då jag inte äger några sommarkläder överhuvudtaget. Varje sommar går jag runt och svettas i jeans och långärmat och känner mig som den luffigaste luffaren i hela vida världen. NU ska här emellertid ske en förändring! Beställde kläderna ovan imorse, och hoppas på en jävligt snabb leverans, men med min tur får jag nog vänta till i slutet av sommaren innan jag har dessa i min ägo. Håller dock mina tummar väldigt hårt. Nu saknas ett par jeansshorts, en jeansjacka, kjolar och några extra fräknar. Sedan ska nog jag också få känna mig sommarfräsch.

Fyrahundrafemtio spänn gick detta kalas på, förresten. Typ inga pengar alls!

Feedback
Postat av: Anonym

du har inte fått nåt av mig än.farsan

2011-05-12 @ 21:46:35
Postat av: Märta

Pappa: Nej, just det, såg mailet! Glömde svara, sorry. Ska kolla upp numret, har det inte direkt i huvudet, men det är absolut ingen brådska. Bara så att du vet. :) Puss

2011-05-12 @ 22:27:05
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0