Ur d0tah

Efter att jag pratade med pappa igår, som tyckte att jag och min syster aldrig uppdaterar våra bloggar längre, känner jag väl att det kanske är dags att uppdatera päronen lite om vad jag sysslar med om dagarna. Bloggen är ju superbra till just det, när man inte pratar med sina föräldrar varje dag.

SÅ, mor och far - Idag har jag:
- Vaknat klockan fem för att gå på utbildning, som dessvärre blev inställd. Kunde inte somna om.
- Jobbat, tio till fem.
- Nästan blivit bortgift på jobbet (okej, överdrift, men det var fan nästan så alltså. Jäkla karlar, va?!).
- Promenerat hem, vilket drog ut på tiden då jag hade en stark motvind hela hemvägen, plus skoskavshelvetet jag fått av mina nya, skitsnygga skor. Har köpt plåster, som ej hjälper. Femtio spänn kostar sådana plåster. Fem plåster för femtio spänn. Rena rånet.
- Ätit inlagd sill, gräddfil och potatis till middag...
...och nu sitter jag på arslet i soffan, och Martin spelar CoD (nytt beroende. Skjuta fiender, skrika HELVETE och KNULLBALLE, skratta mordiskt. Återigen - jäkla karlar!).

Nåväl, det var allt för idag. Här har ni en bild på mina nya skor, om ni blev lite nyfikna

Feedback
Postat av: Mams

Tack raring!!! Bloggen är främst för mor o far!

Var glad att du inte jobbar i krogbranchen (angående karlar som vill gifta sig..)då behöver du inte uthärda allt för mkt. Menar: Vad tror de att du ska svara???

Hälsa MördarMartin, att här ska han få superextra inlagd strömming när han kommer! Pöss

2011-03-21 @ 22:19:12
Postat av: Anonym

Dom får fråga mig först om bortgiftet. Men hälsa dom att din far är en vrång norrlänning som tycker sörlänningar är fjompor. Tills dom bevisat motsatsen....:)

2011-03-22 @ 19:20:06
Postat av: Mr. coolawesomemegasuperspecialawesome Dude

knullballe?

2011-03-22 @ 20:38:17
Postat av: G

Jag vill tatuera mig!! Kolla mina planer på min plokk :) (blogg om du inte fattar)

2011-03-23 @ 07:17:24
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Anonym

Carola vill berätta att hon har också haft sådana "ökenkängor" när hon var ung.

2011-03-26 @ 18:14:56
Postat av: Simon

hahahaha. Det du skrev om martin stämmer nog in på alla tvspelskarlar.

2011-03-28 @ 21:53:57
URL: http://standhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0