Fredag, bra dag.

Mitt hår är som ett ostyrigt, tovigt fluff idag. Min plattång är döende, den luktar brand. Men, glad är jag i alla fall, för jag har köpt nya tulpaner, vilka blommar hur fint som helst. Och det är dessutom fredag, vilket betyder chips och dip och choklad och ostbågar framför en bra jävla film ikväll. Att solen skiner efter två dagar med höstliknande väder är inte heller dåligt.


Feedback
Postat av: emma

vilken fin bild! håret är ju jätte fint :)

2011-03-11 @ 11:52:18
Postat av: Anonym

chips och dip och choklad och.. lärde du dig inget på svenska lektionerna!?

2011-03-14 @ 20:14:59
Postat av: Mr. coolawesomemegasuperspecialawesome Dude

chips och dip och choklad och.. lärde du dig ingenting i skolan?

2011-03-14 @ 20:15:55
Postat av: Mr. coolawesomemegasuperspecialawesome Dude

det blev bugg så jag blev tvungen att skriva om !

2011-03-14 @ 20:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0