Prylar

Inatt väckte jag och Martin varandra genom att prata i sömnen. Båda två, samtidigt. Jättekonstigt.

Martin hämtade ut sin nya dator igår. Herregud, säger jag bara. Jag ägnade min gårdag åt att städa. Skurade golven och sådant man gör. Nu ligger det tomma, stora kartonger ö v e r a l l t. Det ser ut som ett äkta jävla bombnedslag! Att ta sig mellan olika utrymmen här hemma är som att ta sig igenom en sådan träningsbana som de som ligger i lumpen tränar på. Repväggar och klätterställningar och sandgropar. Man är liksom helt slut när man kommer i mål.

Feedback
Postat av: emma

haha :) jag känner igen det där!

2011-02-14 @ 11:02:39
Postat av: Anonym

Kommer ihåg när vi sprang den i Boden. I19:s anrika hinderbana. Du borde ha tekniken menar jag.

far

2011-02-14 @ 18:56:21
Postat av: Märta

Pappa: Ja, det var precis den jag tänkte på - dödsbanan! Hade varit kul att testa den igen, se hur jag skadat min hälsa genom åren. :D

2011-02-14 @ 22:34:12
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0