Förbaskat

Jaha, då täcker snön marken återigen. Vårkänslorna hade börjat att spira inom mig efter flera snölösa veckor, och sedan bara PANG kommer snön igen. Attans, jag kan inte ha gjort mycket gott i mitt liv. Gud verkar hata mig! Han är väl medveten om att jag avskyr snö och den långa vintern, har förbannat honom ett x antal gånger genom åren, men ÄNDÅ väljer han att svika mig! Jävla Gud. Ät skit. Ja tyck då fa-an int om dä!

Äsch, ska sudda ut den sura minen och börja göra mig redo för Håkan Hellström, som startar sin vårturné här i Linköping ikväll.

Feedback
Postat av: Johanna

Haha jag håller med! Ja just det, ikväll smäller det ju! Hoppas ni får skoj! :)

2011-02-10 @ 18:34:56
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: svärmor..hemskt namn på sambons mamma

Hej söta Märta!

Hoppas ni får en underbar musik upplevelse.

Försökte ringa Martin men han svarade inte.Ringde för att påminna om att integlömma lilla teaterkikaren.Kan komma till nytta

Kram

Eija

2011-02-10 @ 18:35:09
Postat av: emma

haha "ät skit" :P hoppas det blir en grym kväll! :)

2011-02-10 @ 20:48:02
Postat av: Simon Gustafsson

haha kan tänka mig att håkan var grym som vanligt! =) haha hatar du snö? jag trodde du älska snö, du som kommer från nordpolen typ :)

2011-02-11 @ 11:00:16
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0