Igår...

...hade jag och Martin en ledig dag tillsammans, ett spontant IKEA-besök hann vi med. Köpte lite nödvändigheter, mest tråkiga prylar. Nya huvudkuddar, handdukar, galgar, Swedish Fish. Och en orkidé. På IKEA just nu säljs tvåstänglade orkidéer för 49 spänn styck. Man fick minst sagt armbåga sig fram i ett hav av tanter för att lyckas nalla åt sig en orkidé, en harpun hade i det läget gjort susen.

Just det, målade även en tavla igår. Vet dock inte hur jag ska fortsätta. Den ser så himla ofärdig ut. Någon som har några idéer? Min egen fantasi är ej vad den en gång varit.


Feedback
Postat av: Mams

Tycker tavlan är cool! filosofisk.... En snygg inramning med paspartout kanske(stavning??) så blir den bra. Kom hem o måla tavlor till mig <3 Puss

2011-08-30 @ 19:28:12
Postat av: emma

cool! men det behövs väl inge mer än en ram tycker jag! en guldram skulle vara kul! :)

2011-08-30 @ 22:16:06
Postat av: emma

ps. har du inge & göra kan du ju alltid måla en tavla till mig & simon som vi väljer tema på ;) ds.

2011-08-30 @ 22:16:49
Postat av: Johanna

Jag tycker att den är cool som den är. Lite svårt att rama in en canvas kanske? För du målade den på canvasen du köpte på stan? Om det är den tycker jag bara att du ska färglägga ändå ut och runt kanterna, har sett tavlor som är målade så och det är fint:)

2011-08-31 @ 11:39:28
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0