Rubrikfantasilöst

Helgen som gick var så himla trevlig! Fredagen bestod av fotboll (som visserligen inte är my cup of tea, men jag hade Sara att umgås med så fotbollen var liksom inget störande moment den här gången. Hehe) och en massa folk som kom över. Avslutades på studenthak.

I lördags hängde jag med Emma och Simon till den gamla delen av staden. Hur fin dag som helst! Solen lyste och värmde, och vi gick runt och pratade i flera timmar. Hälsade på får, lärde oss lite mer om staden och avslutade med att ta en lång fika. På kvällen gick hela stora högen (jag, min karl, Emma, Simon, Johanna och Pontus) ut och åt grekiskt.

Igår kom min karls farmor och farfar med mat och ett glatt humör. Så helgen avslutades med lunch hemma hos oss för hela stora högen...

...och nu är det återigen måndag. Konstigt hur snabbt helgen försvinner. Johanna och Pontus var här tidigare idag då Anticimex var hemma hos dem och mördade pälsängrar. Mycket trevligt med besök, även en måndag! Borde ha besök varje dag! Känns skönt att få någon att umgås med medan min karl pluggar skiten ur sig i skolan.


Nej! Nu är det fan dags att rycka upp sig ur soffkomat och handla mat istället för att sitta här som en hjärndöd idiot.

Feedback
Postat av: Anonym

du är så jävla rolig och skriver så underhållande :) fortsätt med det!

2010-09-06 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0