Skit

Äntligen lyckades jag pilla bort den sjukt irriterande hallonkärnan som igårkväll fastnade i en av mina hörntänder. Nu känns min mun fri och luftig igen.

Som jag skrev tidigare är jag sjuk igen. Har lite feber och ganska ont i halsen. Sedan har jag även den värsta jävla värken i musklerna i nacken. De musklerna som man får ont i om man bär ryggsäck för länge, eller som man alltid får värk i på vintern när det är kallt och blåser, för att man går och drar upp axlarna till öronen för att skydda halsen från blåsten. Jag skyller värken på våra jävla huvudkuddar. De är knöliga och sunkiga och platta och helt jävla värdelösa! Man liksom fastnar mellan knölarna under natten och nacken blir helt sned. Ska åka till IKEA snarast och köpa nya, fluffiga, underbart billiga kuddar som inte ger en typ whiplash.

Idag, om någon dag, önskar jag mig ett badkar. Tänk vad ett varmt bad med badskum skulle kunna göra för underverk med min mörbultade kropp. Åh. Åååh! Bada.


bild: weheartit - Drömmen.

Feedback
Postat av: we

2010-09-22 @ 21:35:01
Postat av: emma

eller så har du blivit smittad av simon för jag fick också ont i nacken ibörjan och lite fortfarande :(

2010-09-22 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0