Friday

Idag har vädret PMS: Det regnar lite, det regnar mycket, det regnar lite, det slutar att regna, det blir sol, det blir mulet - det börjar återigen att regna. Man ba men gerej, ät choklad och titta på film! Sluta bråka!

Annars är fredag en väldigt trevlig dag. Alla är glada och peppade på helg. Jag är peppad idag, trots att jag för ögonblicket håller på att storstäda köket (och bloggar, jaja). Ikväll ska vi ha shot-kväll! TV-spel och shots! Längesedan jag drack någonting annat än vatten och mjölk och kaffe. Herre, jag kommer att däcka efter en enda shot!


bild: weheartit

Feedback
Postat av: Anonym

drick medan du är nykter, sen blir det ingen ordning---pappa

2010-09-19 @ 17:43:47
Postat av: Märta

Svar: Jaja, pappa! Mitt drickande skulle göra dig stolt! Hohoho!

2010-09-19 @ 18:39:17
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0