En vidrig pizza

Mår illa. Jag och min karl tryckte precis i oss varsin halva av en pizza. Den var inte ens i närheten av en god pizza. Antingen berodde det på att min karl råkade slå sönder Champisen vi fick med, och hälla ut den över halva pizzan, eller så berodde det helt enkelt på att tonfisken och räkorna på pizzan var nästintill oätbara, torra och jävliga. Som små knapriga snorhögar. Jag tror att båda faktorer fick min mage att sluta samarbeta med mig och mitt goda humör. Snor- och Champispizza - gött, eller vad?


Det är lugnt... Jag mår bra... Jätteredo för shotkväll...

Feedback
Postat av: Anonym

haha :)

2010-09-18 @ 10:13:42
Postat av: emma

det var jag som kommenterade :P

2010-09-18 @ 12:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0