Det absolut bästa...

...med att hösten är kommen är att det nu finns SATSUMAS att köpa! Jag och satsumas har haft ett kärleksfullt och intimt förhållande i många år.

Åh, som jag saknat er, satsumas, då ni varit på flykt ifrån mig i ett halvårs tid, men nu är vi äntligen återförenade igen! Med en tårdränkt glädje tar jag mig en tugga och svimmar av välbehag. I love you, satsumas. Lämna mig aldrig igen.




(Psst, Johanna, nu finns satsumas på Priso!)

Feedback
Postat av: Anonym

Ja då kan hända att du blir frisk av all c-vitamin. far

2010-09-27 @ 20:55:35
Postat av: Märta svarar:

Det blir jag säkerligen, pappa! Fast jag är faktiskt ganska frisk nu. Lite rethosta, men inget värre än så. :)

2010-09-27 @ 21:04:39
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Jojjis

Jisses vad härligt. Då kommer lägenheten att bada i satsumas efter nästa prisobesök!

2010-09-27 @ 21:08:22
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0