Bah yes

Jag är sjuk. Igen! Bah yes, fantastiskt! Det här är fan tredje gången den här månaden jag blir sjuk. Hur underligt? Vem vill se mig död, undrar jag?

Feedback
Postat av: emma

det är helt stört seriöst! sjukt!!

2010-09-22 @ 12:37:35
Postat av: G

Du måste åka förbi vårdcentralen. Du kanse har aids?

2010-09-22 @ 18:35:39
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Simon Gustafsson

haha aids...det misstänkte jag att jag hade ;)Jag besökte vårdcentralen i tisdags och jag hade tydligen Mycoplasma pneumoniae http://www.sjukvardsradgivningen.se/fraga_sjukvardsradgivningen/article.aspx?a=3575 . Eftersom jag släpat på det i flera månader, kan jag ju ha smittat dig.. Nu äter jag antibiotika och dricker hostmedicin med morfin (det är tydligen hostdämpande, biverkning=nedsatt reaktionsförmåga) :) Nu när inte emma är hemma över helgen kommer jag vara ensam och trög pga alla mediciner.. haha

2010-09-23 @ 13:38:01
Postat av: Märta svarar:

Emma: Eller hur? Långdragna jävla virus!



G: Åh, haha. Ändå att man alltid tänker det värsta när man är sjuk. Du ska veta att jag tänkt på aids sedan jag blev sjuk första gången i höst!



Simon: Haha, vi pratade ju om aids, du, jag och Emma senast vi sågs typ. Oj, så det är inte bara någon "vanlig" förkylning du har? Shit, borde kanske också gå till vårdcentralen och kolla upp mig. Är det Cocillana-Etyfin du dricker? Drack den när jag hade halsfluss för några år sedan och blev helt knäpp! Kom och umgås med oss i helgen vettja. Så kan vi vara tröga tillsammans om jag också får medicinen. :D (Vi kan bjuda min karl också, så han slipper känna sig utanför, haha)

2010-09-23 @ 14:53:11
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Simon Gustafsson

Jag kommer gärna och hälsar på. Imorrn kanske om ni är lediga? Japp det är Cocillana :) haha då har vi cocillana-party imorrn :D Deal

2010-09-23 @ 15:50:27
Postat av: Simon Gustafsson

Iofs !!ska kolla om mycoplasma inte är alltför smittsam, men som sagt, jag har ju hostat sen juni typ :P Ni borde blivit smittade..hör av mig!!

2010-09-23 @ 15:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0