Är jag värdelös?

Nu har jag sökt jobb konstant i två timmar. Gått igenom "lediga jobb-sidor" från början till slut, klickat runt och sålt mig själv. Fan, vad svårt det är! Och inte minst sagt utmattande. Jag är inte den bästa jobbsökaren i världshistorien, det är jag medveten om, men jag försöker. Jag har dock ett jävligt stort problem med att ringa runt, för att inte tala om att GÅ runt och lämna in mitt töntiga CV. Jag får panik av bara tanken. Jag kallsvettas och håret på mina armar reser sig i ren protest. Egentligen vet jag inte vad det är jag är rädd för. Jag får bara panik, helt enkelt. Jag hoppas att jag inte är den enda, för i så fall är jag ju totalt värdelös.

Feedback
Postat av: emma

äh vad fasen märta detta klarar du! :)

2010-09-09 @ 17:11:44
Postat av: Dissekerade låttexter

Kämpa vidare, snart lossnar det!



Och här är svar på din låtrequest: http://dissekerade.blogspot.com/2010/08/anders-glenmark-hon-har-blommor-i-sitt.html#comments



/Dissekerade låttexter-Jocke

Postat av: Greta

Go märta, måste mjölka...

2010-09-11 @ 09:47:26
URL: http://picturesofhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0