Vintertid

Gud, vad konstigt det känns att vi övergått till vintertid. Helt plötsligt har jag typ all tid i världen att fixa här hemma innan besöket från norr kommer. Dessutom får jag ju sova en timme extra imorgon innan jag åker och jobbar. Tur för mig som sovit nästintill tolv timmar varje natt under det senaste halvåret. Jag har ju blivit helt förslappad, både orken och arslet (ett halvårs soffsittande gör inte direkt bakdelen fastare). Det kommer att kännas som en rejäl pärs att stiga upp för att börja jobba vid nio under den närmsta tiden.


Jätteunderlig min. Varför vill alla damer se ut som fiskar?

Feedback
Postat av: Simon

haha varför alla damer vill se ut som fiskar? Hmm :) för att dem luktar som en? HEHE

2010-10-31 @ 13:19:25
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Märta svarar:

Simon: AMEN FAN VAD ÄCKLIGT! HAHA! USCH! Men du vet, fiskminen är liksom en standardpose bland alla damer. Kolla bland dina kvinnliga facebook-vänner och deras profilbilder. Lovar att alla av dem har åtminstone EN fiskminsbild var!

2010-10-31 @ 13:49:34
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Simon

hehe jag blev retade av några kompisar att jag gjorde fiskpose när jag fixade håret, o min äldsta profilbild på fb är jävligt fiskpose ! Men då var jag iofs fjortis ;). Ska lägga det på minne det du skrev :)

2010-10-31 @ 22:37:57
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: emma

hej! hur går det på jobbet märta? trivs du? :) kram emma och simon

2010-11-03 @ 19:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0