4 av någonting

Efter en dag av total bloggtorka passar det ju utmärkt att Manda utmanade mig med lite frågor.

4 tv-program
:
Battlestar Galactica, Seinfeld, The Office (UK), Kungarna av Tylösand (DAMN IT, jag är fast).
4 saker jag har gjort idag:
Sökt jobb, spelat Bomberman med karln, lagat middag, snusat.
4 saker jag längtar efter:
Min fina familj, min karl som är på praktik inatt, min lilla hund, jul (hemresa!).
4 saker på min önskelista:
Kissekatt (gärna storlek gigantisk, tänk lejon), jobb, IKEA Stockholms tv-bänk, ny garderob.
4 saker som jag avskyr:
Att kräkas (fobi nummer ett), naglar mot diskmaskinsdiskad disk, hög fart, långa vintrar.
4 saker jag tycker om att göra:
Skapa, äta, läsa, bajsa.
4 saker som jag har ätit idag:
C-vitamindryck, ostsmörgås, hemmalagad (vegetarisk) hamburgare, ännu en ostsmörgås.
4 utmanande:
Syster, syster, syster, syster!


Feedback
Postat av: Anonym

Åh, hamburgare som är så gott. :P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-15 @ 22:41:35
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0