Friday once again

Fredagkväll - alkoholens afton, partyprissarnas nirvana, singlarnas Sunny Beach - och här sitter jag, ensam i soffan framför mina Disneyfavoriter och skrattar hjärtligt, gråter en skvätt och sjunger med i låtarna. Chips och choklad och ett glas isvatten. Det är livet det! Lägenheten är nystädad och fräsch, doftljusen tända. Blir irriterad på mig själv över att jag är en sådan jäkla mysfitta (jag vet, det är ett äckligt uttryck) ikväll. Men jag kan inte hjälpa att jag har det sjukt mysigt framför Pocahontas med min choklad och mina vinägerchips. Och de tända ljusen... Och den fräscha Ajaxdoften som etsat sig fast i trägolvet... Usch, snart trycker jag av en kula! Jag är för mysfittig för att få existera!

Feedback
Postat av: emma

haha för mysfittig! det var ett nytt ord jag aldrig har hört tidigare ;D

2010-10-02 @ 17:49:11
Postat av: Anonym

Här kommer Piff och Puff........

nostalgi?

far

2010-10-02 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0