Någonting roligt

Idag (Emma, Emma, nu berättar jag!) har jag varit på gruppintervju för IKEA! Väldigt nervöst, då jag är ett nervvrak, men det gick så bra det hade kunnat gå. Jag gjorde helt enkelt mitt bästa och var mig själv. Mycket mer än så kan jag inte göra, så nu är det bara att vänta på besked!

Men KUL va?! Jag svävade på moln igår då jag fick samtalet om dagens intervju! Håll alla era tummar för min skull.

Feedback
Postat av: emma

JAA!! fan vad kul märta :D GRATTIS! hoppas verkligen att du får jobbet!! jag kommer hålla alla mina tummar och tår för dig! :)

2010-10-05 @ 18:53:35
Postat av: Johanna

Kul att det gick bra, jag håller tummarna! Ska vi gå lite i secondhand butiker någon dag kanske!:)

2010-10-05 @ 19:36:14
Postat av: Hej

kan du berätta lite om hur intervjun gick till? Jag ska på en snart och är duktigt nervös!

2011-11-04 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0