Lalalaaa

Min eufori över mitt nya jobb har lagt sig lite såhär på kvällskvisten. Känner mig helt uttömd på energi, och det skulle inte alls förvåna mig om jag vaknar upp imorgon med träningsvärk i kinderna, så mycket som jag dragit på smilbanden idag. Inte ens när jag kom hem och råkade ställa mig på en glasbit, som i sin tur borrades in i hälen och sedan råkade skrapa upp ett jack på översidan av den andra foten (det blödde sjukt mycket), kunde få mitt goda humör att dämpas. Fan, vad jag känner mig lycklig! Åh.

Nu har jag en vecka helledigt, utan måsten och krav, på måndag börjar jag jobba. Så, om någon är sugen på en superlång fikadejt (typ veckan ut, framtill lördag då, för på söndag kommer mam hit) är jag jävligt på!


bild: weheartit

Feedback
Postat av: Anonym

Hej Märta! Jag skriver här då jag hört rykten om att du inte har cash på mobilen! (hehe) Jag tar gärna en fika med dig. Vad sägs om imorn? I dag ska jag plugga hemtenta hela dagen men imorn kan jag ta en paus:) Vore kul att ta en sväng på stan och snacka lite skit över en kaffe och en delicatoboll:)

2010-10-26 @ 10:29:38
Postat av: Johanna

det var jag som skrev. FAN glömmer alltid att skriva namn.

2010-10-26 @ 10:30:05
Postat av: Märta svarar:

Johanna: Haha, jag brukar också glömma att skriva namn. Krångligt system tycker jag!

Jo, och jag har slarvat bort min internetdosa, därför jag inte fyller på telefonen. Idag måste jag nog köra Projekt: hitta dosan. :P Jag är absolut på en fikis imorgon! Ska försöka fylla på telefonen så att vi enklare kan bestämma tid och så. :)

Fan, vad många hemtentor ni har förresten!

2010-10-26 @ 10:39:57
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad trevligt:) Ja jag vet, det är horribelt. Jag är så trött på skiten nu. Hur kul är det att bara sitta hemma liksom? Då hörs vi imorn då:)

2010-10-26 @ 13:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0