Höstdeppen två

Usch. Jag har känt mig så deppig hela veckan, har inte haft någon lust att blogga. Hösten spelar sin roll väl i år. Kylan och den grå himlen. Försöker verkligen att tänka positivt, men ibland har man helt enkelt inte den viljan som krävs och då spelar det ingen roll hur mycket man än försöker. Nu är det i alla fall helg, alltid någonting. Men hur tråkigt är det inte att Martin inte befinner sig hemma med mig, utan måste sitta hos en kompis och skriva på sin C-uppsats i helgen? Inte alls uppiggande.

Usch. Jag ska lägga mig för att sova en stund.

Feedback
Postat av: Manda

Åh det är så typiskt Märta! Vi skulle bo närmare varandra så vi kunde kaffa och köra lite lips tillsammans dessa grå dagar! Hoppas ni finner tiden, och att pengarna finns, så vi får lite finbesök av er här i vimmerby! Kram

2010-10-23 @ 15:32:18
URL: http://dokiminkxmanda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hänger gärna med dig någon dag Märta. Så kan vi deppa lite ihop över en cheesecake!:) Mitt tips är att du unnar dig en riktig flottdag med gott godis och bra filmer, det fungerar nästan varje gång!:)

2010-10-23 @ 16:23:48
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: Märta svarar:

Manda: Vi borde absolut bo närmare, kaffepauser och Lips-pauser är alltid trevliga stämningshöjare av den grå vardagen! Ja, vi måste hitta ett passande datum. Pengarna finns dock inte i överflöd, och jag dör nästan av ångest angående mitt jobbsökande... Fan också, ett jobb och allting hade blivit så mycket lättare! Kram



Johanna: Tycker att vi bakar cheesecake någon dag! Någonting syrligt och gott, precis vad som behövs dessa dagar. Imorgon ska jag köra en liten flottdag. God mat och efterrätt, perfekt slut på en jävla skitvecka!

2010-10-24 @ 00:40:17
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Anonym

jävla skitvecka? Har du haft magsjuka? far

2010-10-24 @ 16:58:52
Postat av: Märta

Pappa: Haha, men åh! Ingen skitsjuka här. Bara bajsväder och ickeexisterande bajsjobb!

2010-10-24 @ 18:39:13
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0