En ovana jag har/The Face

Nu ska jag lyssna på Kings of Leon's senaste album. Se om det är någonting att hänga i julgranen. Kings of Leon är ett band jag kan tillåta mig själv att tycka om, trots att alla andra gör det. Vet inte, har en viss svårighet med att tycka som alla andra och placera mig själv i en speciell grupp. Så har det alltid varit. Tyckte alla om Snövit tyckte jag mer om Den onda drottningen, tyckte alla tjejer om rosa tyckte jag om blått. En rejäl ovana jag har, att tycka tvärtom. Martin menar att jag försöker att vara så himla indie hela tiden. Jag svarar: Ja, men tyck det då, vi vet ju alla att det är du som försöker mest ändå.


Nåväl. Kings of Leon var det, ja. Jävligt schysst öppningslåt - The End. För mig låter dock The Face som en solklar hit. Favoriten hittills.


I like your point of views
So don't shy away
Ride out the wave
Ride out the wave

Feedback
Postat av: Simon Gustafsson

Den är bra! Beach side är också skön!! :)

2010-10-19 @ 08:23:27
URL: http://strandhus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0