Tisdagswhining

Min lillasyster åt START!-müsli till frukost igår när vi pratade i telefonen. Jag blev jättesugen själv och insåg att HEY, jag får äta vilken frukost jag vill, allting behöver inte vara dödsnyttigt! Så igår handlade jag START! med skogsbär och imorse käkade jag den första skålen START! på väldigt länge. Allting var frid och fröjd tills jag insåg att müslin hade en vagt bekant eftersmak. Tänkte först på punch, men läste sedan på innehållsförteckningen att müslin minsann var smaksatt med - hör och häpna - bittermandel. Bittermandel! Mmmh... Gött... Jag som hatar allting som har med bittermandel, mandelmassa och alla de liknande smaker i världen att göra! Och nu måste jag ju äta upp müsli, tvinga i mig minsta lilla frasiga bit med bittermandelsmak. Jag har inte råd att slänga dyrbar mat, ty jag är inte gjord av pengar (attans, vad tungt det känns att out:a det sådär, jag hade mer än gärna varit gjort av guld).

Fast vem vet, jag kanske inte ska klaga - jag kanske lär mig att uppskatta smaken av röv efter detta...

Feedback
Postat av: G

Hahaha vilken fail! Synd att du inte gillar det lika mycket som jag, START!-müsli är det godaste!! Prova den med jordgubb! Mmmmmm!! btw, varför skulle du behöva lära dig att uppskatta smaken av röv? Du blir väl inte tvingad till konstiga sex-lekar va?



Bilderna ligger uppe nu på säng o tvbänk :D Pöss!

2010-11-16 @ 14:01:04
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Märta

Syster: Men hallå?! HAHA, hur tappad är du? För mig smakar bittermandel röv, det här handlar inte om några perversa sexlekar!



Jättefint blev det! Visste faktiskt inte att MALM var sådär tjusigt, hehe. Nu vill jag också ha en sängstomme!

2010-11-16 @ 14:29:39
URL: http://marekal.blogg.se/
Postat av: Simon Gustafsson

Livet är ibland bra orättvist ;) Haha

2010-11-16 @ 15:50:08
URL: http://strandhus.blogg.se/
Postat av: Mams

.....men! Jag har två fina döttrar. Slå det om ni kan med platttevear o x-box o annat jox!

2010-11-16 @ 17:42:00
Postat av: emma

åh START är gott! :)

2010-11-16 @ 19:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0