Tisdagstext

Gud, vilket väder, mina vänner! Snön bara yr och bråkar. Dessutom hade mitt cykellås frusit igen under dagen. Kändes inte jätteroligt att stå och krångla mitt i snöyran, påväg från jobbet, med en hungrig mage som bara ville hem. Inte heller jätteroligt att cykla i snön och halkan. Ja trodd ju nästan att ja schku faala rakt inni schnödriiivan! Men på något underligt sätt gjorde vädret mig ändå på bra humör. Min norrländska själ vaknade lite till liv av all denna snö. Och när jag kom hem hade Martin lagat middag. Fan, bästa dagen på länge, nästan så känns det faktiskt!

Feedback
Postat av: G

Gilla! :D

2010-11-23 @ 21:17:03
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: emma

haha jag kan nästan höra den norrländska dialekten! :P

2010-11-23 @ 22:04:18
Postat av: emma

haha jag kunde nästan höra den norrländska dialekten när jag läste! :P

2010-11-23 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0