Morgonlista

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
- Migrationen är antalet in- och utflyttade och eftersom invandringen år 2005 var betydligt större än utvandringen ökade Sveriges befolkning ännu lite mer.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid?
Skrivbordslaman från IKEA. Dammig som fan var den.

3. Vad var det senaste du såg på TV?
Vet inte, längesedan jag tittade på TV. Men vi såg Battlestar Galactica igår, räknas väl lite? Vi var ju tvugna att använda TV:n för att kunna se någonting.

4. Utan att titta, gissa vad klockan är:
10.32 (den är 10.17).

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Bara en massa grymtanden.

6. När var du senast utomhus, och vad gjorde du då?
Igår eftermiddag, vi gick och handlade.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här listan?
Kudden, jag sov mer eller mindre.

8. Vad har du på dig?
Svarta jeans, flätat bälte, röd- och vitrandig t-shirt.

9. Drömde du någonting inatt? I så fall - vad?
Ja, en massa saker. Först om en av mina småbröder som, i drömmen då, alltid hade en massa bollar i sin ryggsäck. Typ innebandybollar, tennisboller, studsbollar etc. Sedan hade jag en dröm om ett ex som skulle äta på Max. Skittråkig dröm. Han beställde mat, han åt maten - drömmen var slut.

10. När skrattade du senast?
Igår till Battlestar tror jag. Eller möjligtvis senare också. Ah, just det. Jag hånskrattade åt min karls dåliga dammsugning nu på morgonen... Får man göra så? Alltså, hånskratta? Dammsuga dåligt tycker då inte jag att man får göra!

11. Vad finns på väggarna i rummet du befinner dig i just nu?
Tapeter, blommiga. Halsband på krokar. Favoritramen. Helkroppsspegel.

12. Har du sett någonting konstigt på sistone?
Alltså, såg mig själv i spegeln imorse. Inte nådigt alltså!

13. Vad tycker du om den här listan?
Jag gillar listor.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Shutter Island. Nej, The Road. Paranormal Activity. Någon av dem, kommer inte ihåg ordningen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett bajsparadis med bajshörningar och bajsstånd där man kan köpa jättegoda och svalkande bajsar... JAG VET INTE, JAG HATAR "OM DU BLEV RIK..."-FRÅGOR! JAG KOMMER ALDRIG ATT BLI RIK, OKEJ?!

16. Berätta någonting om dig själv som folk inte känner till:
Jag är skitbra på att städa.

17. Tycker du om att dansa?
Ja, jag älskar att dansa!

18. Vad skulle dina barn heta (pojke resp. flicka)?

Hemliiiiis!

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0