Bio

Igår var jag på bio med några härliga damer. Vi såg SATC 2. Det var som väntat ingen höjdarfilm. Två och en halv timme lång film, helt utan handling. Det var som ett jättelångt SATC-avsnitt bara. Men den var underhållande. Många sexskämt. Sådant är alltid kul. Däremot blev det ibland bli lite väl smaklöst. Jag ångrar däremot inte att jag följde med och tittade. Det var skönt att få komma ifrån lägenheten ett tag.

En enda kille fanns i salongen under filmen igår. Herregud, jag tyckte synd om honom. Han var förmodligen med 99,9% säkerhet dittvingad av flickvännen. Tänk att sitta där, bland hundra andra tjejer som gapskrattar och "åh":ar och snyftar åt minsta lilla sak som sker på skrämen framför. Östrogen, överallt. Jag skulle bespara min pojkvän det eländet och hellre gå på bio ensam. För tillochmed jag kan tycka att sådant är jobbigt. Jag är ingen girly-girl. Så jag hoppas för killens skull att han fick ett jävligt bra pris, för att han följde med, av flickvännen efter filmen!



Charlotte och ledsen Rose. Charlotte är min favorit.
Hon verkar snällast av alla.
Dessutom är hon skitbra
på att baka cupcakes.


Feedback
Postat av: Söderbergskan

Stackars kille. Han får skylla sig själv som är en sån toffel dock. :P

2010-05-28 @ 14:17:44
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0