Middagen middagen middagen

Vaknade två minuter över tolv idag. Det är ju skam! Sedan när har jag behövt sova så länge förut? Måste göra någonting åt den här tröttheten. Jag avskyr att sova bort halva dagen.

Onsdag idag, ca tretton plusgrader utomhus, planer på en väldigt produktiv dag (försent, eller? Klockan är redan över fyra), nachotallrik till middag. Middagen är det enda jag kan tänka på just nu. Åh, det kommer att bli så gott. Så fruktansvärt gott. Trots att jag för tillfället inte alls är hungrig suger liksom magen ihop sig av hungerkramper när jag tänker på nachochips, varm quornfärs kryddad med tacokrydda, gräddfil, smältost, tacosås. Ååååh! Mmmh! Feed me!

Hursomhelst, nu ska jag göra någonting åt de resterande timmarna av den här dagen. Börjar med en kopp kaffe.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0