Kvällens tidsfördriv

Är du..
Intressant? Jag vet inte. Är jag?
Smart? Jag är inte helt bakom flötet i alla fall. Eller född i farstun. Fast riktigt alla flingor har jag nog inte i paketet...
Barnslig? Beror helt på vem jag umgås med.
Liten? Enligt min karl är jag typ den minsta person som någonsin vandrat på denna jord. Inte enligt mig. 172 cm är inte jättelitet.
Lätt? Jag vill gärna tro att jag är lättare än vad jag är när jag slänger mig upp på karlns rygg. Stackarn.
Rolig? Åh, jag tycker att jag är skitkul! Fast jag är nog allra roligast när jag umgås med min vän Jojjiz_skidoo_girl_90, vi tar fram våra humoristiska sidor ur varandra när vi umgås och blir helt tokiga.
Hälsosam? Om jag vill. Säger jag nu, sitter här med en cola och snus, samtidigt som jag verkligen VILL vara hälsosam. :''(
Attraktiv? Vissa tycker det, andra inte. Jag vet faktiskt inte. Ingen Megan Fox direkt. Fast jag skulle mycket hellre vilja se ut som Scarlett Johanson. Min drömkvinna. Megan Fox är jävligt tråkig. Scarlett är exotisk i mina ögon.
Lättuttråkad? Ja. Kan knappt sitta still när jag tittar på film. Kanske mer rastlös än uttråkad?
Besatt? Jag blir väldigt lätt besatt av olika ting. Serier, en viss sorts godis, låtar, filmer, böcker. Spel.
Pålitlig? Jag kan hålla tyst.

Har du..
För många vänner? Verkligen inte. Snarare för få. Men jag gillar de få jag har. Hellre få väldigt bra, än många halvbra.
Förföljelsemani? Haha...ja.
Färgat håret? Har slutat med det nu, men i tonåren färgade jag håret lika ofta som jag bytte kärleksobjekt.
Brutit några ben? Aldrig. Jag tackar all den mjölk jag druckit i mitt liv.
Egen dator? Yesbox.
Komplex? Sjukligt många. Men inga jag nämner.
Kysst någon? "Näe, fy, vad äckligt med pussar" skulle min lilla kusin svarat. Jag svarar "Jamen givet! Göttans"!
Haft sex? Men ja.
Tagit nakenbilder? Ja, alltså... Ett svagt ja räcker förresten gott och väl på den här frågan. NÄSTA!
Sagt "Jag älskar dig" till någon idag? Varje dag.
Varit kär? Många gånger. Fast den här gången är jag verkligen cpdunderkär.
Blivit kär i någon på nätet? Haha, ja. Min och min karls förhållande började på Facebook, skulle man kunna säga. Ibland är internet en fin vän. En slags wingman.
Dumpat någon? Det har jag. Jobbig sak att göra, men ibland måste man. Livet går vidare ändå. Det jobbigaste är ju att känna att man lämnar kvar någon i skiten.

Vem..
Saknar du? Familjen, vänner, katterna, min lilla hund som gick bort tidigare i vinter.
Kramade du senast? Karln.
Kysste du senast? Karln.
Skrev du till sist? kommenterade systers profilbild på Fäjsbok.
Vill du bli galet full med? Super_Jojjiz_skidoo_girl! Det var så längesedan!
Fick du sms från senast? Mitt ex skrev någonting om bajs till mig i fyllan. Han hade dock svårt att komma ihåg vad han riktigt menade. Kanske lika bra!
Ringde dig senast? Jojjiz!
Ska du gifta dig med? Ja, vem fan tror du jävla pucko?! Jojjiz såklart!
Får dig att skratta? Karln, Jojjiz, familjen, övriga vänner. Alla jag tycker om brukar få mig på bra humör.

Feedback
Postat av: Johanna

HAHA, aw det här hade jag missat! Vad fint! Vi dricker oss fulla på direkten nästa gång vi ses, kan vi inte göra det?! Om jag tar med mig öl så gör vi det på stationen, sen kommer vi hem dyngraka! det hade ju varit underbart!!

2010-05-12 @ 23:44:10
URL: http://jeayms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0