Sommarsolen

Det är sol ute idag! Sol, sol, sol! Inte fullt klarblå himmel, men solen är så stark att den lyser igen det tunna lagret med moln. Sprang innan runt och leatde förgäves efter svala plagg, men jag hittade ingenting. I N G E N T I N G. Jag äger inte ett enda par shorts. Det är iochförsig inte särskilt konstigt, med tanke på att jag går runt i långa, heltäckande byxor hela sommaren (jag hatar min ben, så enkelt är det faktiskt). Hittade dock ett par skitfula jeans som jag klippte av. Inte särskilt skickligt klippt, men nu har jag ju ett par fulshorts ifall det någongång är nöd - som nu. Det är så jävla varmt! Så jag sitter på balkongen och försöker pressa fram fräknarna (blir ändå aldrig brun, så jag får försöka pressa fram den enda sommarförändringen jag får). Trist att vara sjuk bara. Flåsar som en stackars hund som fått ligga i värmen förlänge. Men nog är det ju härligt, sommaren är äntligen här på riktigt!



UPDATE: Jahaja, det blev mulet. Ska fan aldrig mer berätta om det fina vädret. Det är någon däruppe (alternativt därnere) som straffar mig. Precis så känns det.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0