Lovely lördag

Härliga lördag! Vaknade vid sex imorse, av att min sötnos pussade på mig. Han var påväg till jobbet. Efter att han hade gått kunde jag inte somna om, så jag tog med mig täcket till soffan och tittade på barnprogram på TV:n. Sedan somnade jag om. Vaknade upp till Gilmore Girls, drog på mig kläder och gick den korta biten för att mata katten. Hon var lite blyg i början, men kom sedan fram och nosade på mig och lade sig sedan på golvet och sträckte ut sig så att jag kunde klia henne på magen. När jag skulle gå satt hon och tittade på mig, typ "Gå inte, jag vill inte vara ensam". Fick sådan ångest för att jag lämnade henne. Men hon verkade faktiskt ha det bra iallafall. Tur att hon har en sval garderob att sova i, för lägenheten var verkligen kvävande varm, nu när det inte är någon där som kan öppna ett fönster. Så, Johanna, om du läser det här - din katt mår prima!

Har suttit på balkongen och solat och läst Stephen King i nästan två timmar. På riktigt har jag fått bikiniränder. Brukar aldrig hända. Men jag antar att det är en annan sol här än i norr?

Snart kommer min plutt hem och då ska vi tvätta, sedan ska jag baka bröd till tomatsoppan vi ska äta ikväll. Just nu är så fattiga, så det är bara att skrapa ihop det man kan för att få till en måltid, hehe. Soppa är alltid bra, MEN tomatsoppa är bäst.

Feedback
Postat av: Johanna

Hej!



Tack så mycket för att du tog hand om lilla Tindra! Det är bara att komma förbi om du vill hänga lite med henne nu när ni har boundat :)



Kram och krya på dig!

Föressten, kul att du hänger på på Sex and the city-premiären:)

2010-05-23 @ 16:23:24
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0