Löningsdag...

...men fortfarande känner jag mig fattig. Det verkar bli en tråkig sommar för min del. Eller, tråkig och tråkig - fattig i alla fall. Har dock inte gett upp tanken på att fixa ett jobb ännu. Det får bära eller brista. Sedan kan jag inte göra så mycket mer. Sålänge jag försöker kommer jag faktiskt att känna mig relativt stolt över mig själv, trots uteblivet pengaflöde.

På tal om annat!
Jag har ont i min vänstra pekfingernagel. Fast jag tror inte att det är nageln som är problemet, det är nog mer huden under nageln. När jag rakade benen, i all hast (som jag alltid gör, stressar mig igenom rakningen och det resulterar alltid i djupa (nåja) skärsår över hela benen eller naglar som kommer ivägen), råkade jag dra rakyveln över nageln och det bildades ett jack rakt igenom. Mitt ovanpå. Otroligt mysig känsla... Har alltså ett sår under nageln, på den där mjuka, geléaktiga huden. Så jävla äckligt. Ryser av obehag när jag böjer nageln så att man kan se vad som finns därunder. Någonting säger mig att jag faktiskt borde sluta böja nageln i den riktningen...



Acid House Kings - That's Because You Drive Me

Feedback
Postat av: Syster

Usch det lät inte alls skönt!! Sluta böj nageln, lyssna till den inre rösten! :P Är du frisk nu? Jag saknar dig syster-fräken!! Pusselipuss

2010-05-25 @ 12:54:59
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Marekal

Syster: Åh, jag vet. Jag borde sluta. Men samtidigt är det så intressant, fascinerande, att titta på köttet inunder, som annars alltid är så dolt. Härlig obehagskänsla. Jag är lite frisk, lite sjuk. Lite mittemellan alltså. Saknar dig med, himla mycket, men snart ses vi, lilla hjärtat! Pussis

2010-05-25 @ 15:48:04
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0