Flygande katter

Fyihelafan, vilken lång dag det har varit. Vaknade redan vid åtta imorse, så himla bra jobbat. Kan nog ändå bero på att jag gick och lade mig vid tio igårkväll. Men samtidigt, BRA JOBBAT! Idag har jag hunnit med att sola (ja, solen kom fram idag igen). Sedan har jag gått runt och snorat ner hela vår lägenhet, så vi måste städa imorgon. Just nu känner jag mig megasjuk, så jag tänker sova. Klockan elva en fredagkväll, håhåjaja.
Imorgon ska jag till min karls kusin och mata deras lilla Maine Coon (favoritkattrasen, kan hända att den råkar slinka ner i fickan när jag går därifrån och jag kommer stenhårt förneka att jag kan ha någonting med dess försvinnande att göra). Jag vill ha en katt! En stor, hårig, mysig, kärleksfull vän med tassar stora som tallrikar. Åååh.

Nu ska jag gå och drömma om katter. Flygande katter.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0