Dumt av mig

Kolla på det här! På min haka! Ett stort köttigt sår. Jag får aldrig svarta pormaskar i ansiktet, eller någonannanstans heller för den delen. Men i förrgår, då tyckte jag mig se en liten svart jävel på hakan. "Åh, kul!" tänkte jag och började klämma. Det visade sig att det inte var någonting annat än en liten mascaraprick. Så jag klämde helt i onödan och det här är resultatet av det misslyckade försöket (det ser värre ut i verkligenheten vill jag lova, den här bilden är ganska mesig):


Aldrig mer att jag ska klämma vad jag tror är en svart pormask! Sedan måste jag ju också sluta önska att jag  hade sådana. Vafan, jag borde väl vara glad över att inte ha svarta prickar i ansiktet, right?

Feedback
Postat av: Cecilia

Haha, galning!

2010-05-04 @ 18:32:23
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0