Bajs bajs bajs bajs bajs bajs bajs

Håhåjaja. Jag är så fruktansvärt rolig ibland:

"15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Ett bajsparadis med bajshörningar och bajsstånd där man kan köpa jättegoda och svalkande bajsar..."

Vart får jag allt ifrån? Det är det bästa svaret jag någonsin gett på en fråga. Svalkande bajsar. Mmmmh!

Jag kan stolt erkänna att jag älskar kiss- och bajshumor. Den ädlaste humorkonsten av dem alla. Kommer aldrig att växa ifrån den! Aldrig!



- Ja, jag är tjugoett år gammal. Varför frågar du?

Feedback
Postat av: Johanna

Det här är varför jag inte vill vara med dig ibland, varför jag inte kan sommna om nätterna, varför barnen i fjärranland svälter ! På den här punkten har vi inte längre samma humor, knappt samma kön!

Det här har gått för långt,Det är dags att ta ett ansvar, bli en förebild för andra bajsfanatiker.

Bajs är en skitsak, en avkomma av dig själv som ska ner i toaletten, aldrig pratas om knappt vetas om. I alla tider har vi försökt tysta ner bajset men det kommer ständigt upp på tapeten (vilket hade varit väldigt äckligt) så från och med nu tänker jag låtsas som om att det regnar när du börjar skämta om b saker.

2010-05-14 @ 11:22:03
URL: http://jeayms.blogg.se/
Postat av: Marekal

Johanna: AAAAHAHAHAHAHAHA!!! Jag vet att du älskar bajs!

2010-05-14 @ 12:32:34
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0