Sveriges mest intressanta nattbloggerska bor på andra våningen

Jag målar naglarna. Jag började med att måla dem vita. Men jag antar att ett tre år gammalt nagellack inte är det bästa. Det ville liksom aldrig torka. Jag lyckades göra hundratusenmiljarders repor på naglarna, dem gick inte att rädda. Fan, ännu en utgift alltså. Vitt nagellack, som torkar på nolltid och inte kladdar.
Nu kör jag på röda istället. Alltid ett säkert kort, såattsäga.

Fan, vilket intressant inlägg! Jag hör jubel från våningen ovanför. Och änglar som sjunger i kör utanför mitt fönster. Herregud,  någon som satt upp ett plakat här utanför med texten "Sveriges mest intressanta nattbloggerska bor på andra våningen".

Suck. Godnatt.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0