I'm forever stuck in the world of matmuffins

Jag är helt besatt av muffinsarna innehållande soltorkade tomater, fetaost och pesto. Kan inte sluta tänka på dessa. Jag bakade ett till lass igår. Idag är dem slut. Min karl åt två - jag åt resten. Jag bara pressade och pressade. Kunde inte sluta. Nu måste jag få baka fler. FLER! Åh, beach 2010, här kommer jag rullande fram. Mosar allting i min väg. Med muffinsar fallande ur munnen. Damn. Varför kan man inte bli besatt av någonting lite mindre kaloririkt? Isbitar, for example. Eller kanske skulle man låta besattheten av mat övergå till någonting helt annat. Pluggmani, städmani, träningsmani. Nej, det går inte. Kan inte tänka på någotning annat än på mina jävla muffins. Det är liksom bara att inse, I'm forever stuck in the world of matmuffins.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0