Helvete, vilken jävla bra dag!

Vilken dag! Världens finaste väder! Vi har cyklat runt två mil idag, för att komma till vattnet. Det var verkligen sjukt kallt i vattnet, men på gräset var det varmt och jag har bränt pannan. Sedan har vi käkat matmuffins och druckit för lite vatten, rökt ett helt paket cigaretter och ätit varsin glass. Jag är helt slut. Helt färdig. Helt solfebrig. Och litelite brun på händerna. Mest bara fräknig. Men helvete, vilken bra dag det har varit!


Löjlig bild. Jag är mycket mer rödbränd än så!

Feedback
Postat av: Johanna

Gud vad härligt det lät <3

Här är det svinkallt och ingen sol, du har lätt mer färg än vad jag har! LYLLO

2010-06-05 @ 21:30:55
URL: http://jeayms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0