Earthquakes

Tydligen har det varit jordbävning i Umeå-området, där min vän Joj bor. Fyfan, vad läskigt. Jag skulle skita på mig om jag fick uppleva ett sådant jordskalv, för tydligen var det ganska kraftigt för Sveriges mått. Ungefär en trea på richterskalan. Jävligt kusligt. Naturens krafter är fan inte att ta med en nypa salt.

Helt plötsligt fick jag lust att bygga ett säkerhetsflygplan, där jag kan leva och frodas utan att behöva oroa mig för att dö i ett jordskalv...

Måste dessutom ringa Joj imorgon för att höra om hon lever.

Feedback
Postat av: Syster

Hihi ska min flygrädda syster bygga ett skyddsflygplan? <3

2010-06-16 @ 12:41:12
URL: http://picturesofhome.blogg.se/
Postat av: Marekal

Syster: Ja, det känns ju inte särskilt säkert att bygga ett skyddsrum i marken. Vid en jordbävning skulle man ju klämmas ihjäl där nere. Så långt ifrån marken som möjligt tänker jag!

2010-06-16 @ 13:07:38
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0