Beautiful Calm Driving

En liten syster krävde uppdatering av bloggen. Må så hennes vilja ske.

Idag är det fredag. Och idag är jag trött. Så. Trött. Jag har arbetat sedan i måndags. Jag är ju inte van, har inte arbetat sedan i vintras, och nu efter den här första veckan på mitt nya arbete är jag helt död. Totalt tom i huvudet, benen värker och hälarna har förmodligen förlorat all skyddsvävnad undertill av detta ständiga promenerande både innan arbetet, på arbetet och efteråt. Det känns underbart att få vara ledig i helgen. Så. Underbart. Väldigt välbehövt.

Just nu sitter jag och funderar lite på om jag orkar laga någon middag. Men jag tror inte det. Jag tror att min middag får bli chipspåsen jag köpte med mig på vägen hem. Chips och lite dipp. Och lite popcorn till efterrätt. Jag tycker att jag är så jävla värd det. Så. Jävla. Jävla. Värd.

Nu ska jag försöka att lära mig den här låten på gitarr. Och skrika lite hals av mig. Jag tycker att den här låten är helt fantastisk.

Sia - Beautiful Calm Driving

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0