GOD JUL

Jag och Martin fuskade lite ikväll genom att öppna varandras julklappar. Hehe. Av Martin fick jag min efterlängtade BRAVUR Väggklocka. Så himla fin är den, och stor! Har gått runt och dregglat över den i två år, men varit för snål för att lägga ut dyra (enligt mig) pengar på den. Nu har jag den äntligen i min ägo! Tack, min lilla göll-Martin! Av mig fick Martin Twin Peaks-boxen, guldboxen som innehåller typ allting, och de två sista böckerna ur Stephen Kings Det Mörka Tornet-serie. Nu är vi glada och belåtna och älskar varandra lite extra mycket.

Julpajen - grönkålspaj med valnötter - är färdiglagad. Den blev mycket tjusig och förhoppningsvis jäklarns god. Trist att jag inte har någon välfungerande kamera, skulle gärna skryta lite extra med mitt mästerverk.


Men hörni - GOD JUL på er, nu ska jag duscha och packa och sedan sova för att sedan gå upp i ottan för tågåkning (förhoppningsvis en tursam sådan utan några som helst förseningar och rälsproblem).


MIN! :')

Feedback
Postat av: Anonym

God Jul. Att du och syrran tjuvöppnat paketen kl 0300 på julaftonsmorgon kommer jag ihåg. Men öppna dom den 22:a måste vara rekord.Far

2010-12-23 @ 07:00:37
Postat av: Märta

Pappa: God jul på dig själv, göbbe! Haha, ja, men alltså bara så du vet så kändes det inte riktigt rätt att öppna paket så tidigt som den 22 december. Men eftersom vi ska åka iväg idag, och inte har jättemycket plats i väskorna för julklappar, kände vi väl att vi var lite tvungna att tjuva. Hehe.

2010-12-23 @ 07:25:58
URL: http://marekal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0