En liten sammanfattning

Julen var bra. Sällskapsspel och god mat. Jobbat har jag knappt gjort alls under dessa mellandagar. I söndags skulle jag jobba ett heldagspass, men blev tvungen att cykla hemåt igen efter en timme på jobbet. Vaknade den morgonen av att jag höll på att bajsa på mig, sedan mådde jag jätteilla resten av dagen. Tippade på magsjuka, men det blev inte värre än en orolig mage och tio meter toalettpapper. Annars finns det inte mycket att tillägga. Dessa lediga dagar har mest ägnats åt klädinköp och Lips. Lyckades ta mig in på femhundratoppen med Alannah Myles Black Velvet. Det känns gött.

Årets sista dag imorgon (egentligen idag). Känns skönt. Hoppas att tvåtusenelva blir ett rikare år än detta. Ur en ekonomisk synvinkel alltså.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0