Sjuk

Idag älskar jag min dator och dagens teknik extra mycket. Jag är febrig, förkyld och väldigt sängliggande. Är så matt i hela kroppen att jag knappt kan förmå mig att gå på toaletten. Så idag är min laptop och vårt trådlösa nätverk min räddning. Jag plöjer igenom programmen på tv3.se och snyter mig med jämna mellanrum. Mycket mer än så orkar jag inte göra idag.

Nu ska jag försöka att ställa mig upp för att gå ut i köket. Tänkte värma lite mjölk med honung och röra ner några halstabletter. Bästa drycken om man har ont i halsen och är täppt i näsan, fryser och luktar död ur munnen.


Jag idag. Sexig.




Ställa sig upp då... Phew, så jävla tugnt!

Feedback
Postat av: Johanna

Stackare!!!!!! Hoppas du är frisk till på lördag iaf. Jag är dessvärre också krasslig men inte som du, jag överlever på alvedon! Krya på dig!! Kram kram

2010-08-31 @ 17:54:53
URL: http://screamsbreakthesilence.blogg.se/
Postat av: emma

haha förlåt! :P

2010-08-31 @ 18:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0