Webcam

Idag har vi letat påskägg. Bättre sent än aldrig, så att säga! I mitt påskägg låg godis och en klippning. Alltså, en bokad klipptid för mig här hemma i norr. Imorgon klockan ett. Ska bli spännande. Nu ska de kluvna och slitna topparna bort, en gång för alla. Senast jag klippte mig var hösten 2007. Har lite ångest över att frisören kanske kommer att skrika i högan sky när hon får syn på mitt hår och säga att "det här går inte att rädda, det enda vi kan göra är att raka bort allting". Hujeda mig. Om det finns en Gud, eller en högre makt någonstans som ser mig och hör mig just nu, så snälla - have mercy on me!

Nåväl, dagen har varit bra. Det blev en massa Simsande med syster, och även en utsökt middag a la mamma. Morfar och hans sambo kom också förbi ett tag. Kul att träffa alla, som sagt.



Nu ska jag och min karl webcama. Haha.

Feedback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0