Snickers, toalettbehov och Fucking Åmål

Mm, tralala. Bättre humör idag. Bakade snickers igår. . Jävla. Gott. Minus är väl att vi kommer att rulla fram inom en snar framtid. Fast egentligen, gör det så mycket? Om jag skulle dö imorgon skulle jag ångra att jag inte åt fler snickers när jag väl hade chansen. Lika bra att passa på att trycka medan man kan!

Ikväll kommer min lillalillalilla syster och hennes karl hit för att stanna över helgen. Så himla skoj! Vi ska göra en massa roligt. Typ...gå på stan...titta på film...ehm...laga..mat... Äh, vi hittar säkert på någonting att sysselsätta oss med. Det kan ju inte vara så svårt.


En jobbig grej - Min karl sitter ute i vardagsrummet med en kompis och pluggar, och jag skulle verkligenverkligenverkligen behöva gå på toaletten. Men det går liksom inte. Vi har för det första inget fungerande lås på toaletten, för det andra ligger toaletten och vardagsrummet vägg-i-vägg, och för det tredje vill inte jag erkänna för min karl och hans kompis att tjejer faktiskt också bajsar. För går jag på toa måste jag liksom ge en vink om att man absolut inte får öppna dörren, inte ens i nödfall, och då kommer karlarna att förstå vad jag sysslar med därinne. Och slår jag på kranen för att minska risken att ofrivilliga ljud tar sig ut genom badrummet och in till dem i vardagsrummet kommer karlarna också att förstå att allting inte ligger rätt till. Typ "Eh, jag tror att hon sitter och bajsar därinne, för kranen har stått och runnit i hundra minuter nu" "Oh, shit, du har rätt! Jag som trodde att tjejer inte bajsade" "Ja, det gör dem inte heller, måste vara något fel på din tjej" osv. Åh, vad jobbigt!


Igår inträffade ett sorgligt dödsfall i Battlestar Galactica. Vi blev jätteledsna, både jag och min karl. Jag grät och min karl ba "Nej, nu måste vi titta på någonting roligt, vi kan inte sitta här och vara ledsna. Vi måste bli glada!". Så vi tittade på Fucking Åmål. Fan, vilken bra film det är. Trots att jag sett den säkert femtio gånger håller den fortfarande. Så bra! Och vi blev på bättre humör. Sedan somnade vi.


Nu ska jag göra upp en plan för hur jag ska klara av att gå på toa utan att få några misstänksamma blickar efter mig. Adjö.



Feedback
Postat av: johanna

Finfin blogg^^

besök gärna våran & svara på dagens fråga: Ska vi byta header?

www.livepink.blogg.se

2010-04-29 @ 11:44:43
URL: http://livepink.blogg.se/
Postat av: C

Hahaha, det klassiska toalettbekymmret. I feel your pain, men nu får du ändå skärpa dig kvinna - ni bor ju ändå ihop. :D

2010-04-29 @ 21:30:27
URL: http://soderbergskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0